Akumuliatorių technologija šakiniams krautuvams ir pramoniniams krautuvams
Akumuliatorių technologija šakiniams krautuvams ir pramoniniams krautuvams

Akumuliatorių technologija šakiniams krautuvams ir pramoniniams krautuvams

Turinys

  • Akumuliatorių technologijos šakiniams krautuvams struktūra ir veikimas
  • Švino rūgštinių akumuliatorių technologija šakiniams krautuvams ir padėklų vežimėliams
  • Nikelio-kadmio akumuliatoriai
  • Ličio jonų akumuliatoriai
  • Tinkamos akumuliatorių technologijos pramoniniams krautuvams pasirinkimas

Elektra varomiems pramoniniams krautuvams, tokiems kaip šakiniai krautuvai ar padėklų vežimėliai, reikia traukos baterijos. Dabartiniu metu, priklausomai nuo transporto priemonės, naudojami ličio jonų, švino rūgštiniai, nikelio-kadmio ar geležies fosfato akumuliatoriai. Visuose šiuose akumuliatoriuose elektros energija paverčiama chemine energija per akumuliatoriaus elementuose vykstantį cheminį procesą. Nors įprasta kalbėti apie „akumuliatorius“, šis terminas tokioms transporto priemonėms nėra 100 proc. tikslus. Elektriniuose padėklų vežimėliuose ir šakiniuose krautuvuose naudojami energijos laikymo įrenginiai yra įkraunamieji akumuliatoriai, kurie dar vadinami antriniais elementais. Vis dėlto, kai įkrauti negalima, ir pirminiai elementai pagaminti iš cinko-anglies ar šarmo-magnio, jų tiksliai vadinti akumuliatoriais negalima. Nepaisant to, terminą „akumuliatorius“ mes vartojame norėdami aiškiai ir trumpai pristatyti atitinkamą technologiją.

Akumuliatorių technologijos šakiniams krautuvams struktūra ir veikimas

Akumuliatoriai elektriniams krautuvams su stovėjimo platforma ir elektriniams padėklų vežimėliams yra galvaniniai elementai, kuriuose laidžios dalys izoliuotos viena nuo kitos. Taigi kiekvieną akumuliatorių sudaro atskiri, paraleliai sujungti elementai. Kiekvieną akumuliatoriaus elementą sudaro:

  • iš metalo oksido pagamintas neigiamo krūvio katodas (teigiamas polius) ;
  • iš metalinės medžiagos pagamintas teigiamo krūvio anodas (neigiamas polius);
  • elektrolitas;
  • skiriančioji plokštelė (skirtuvas).

Akumuliatoriui išsikraunant, pvz., keliant elektrinio šakinio krautuvo stiebą, vykstant elektrolize vadinamam cheminiam procesui neigiamai įkrauti elektronai teka iš katodo į anodą. Jie praeina pro jonams laidų, tačiau elektrai nelaidų skirtuvą. Taigi šis komponentas akumuliatoriaus elementus apsaugo nuo trumpojo jungimo. Iškrovimo proceso metu sumažėja akumuliatorių rūgštingumas ir nukrenta įtampa. Norint įkrauti akumuliatorių, reikia nuolatinės srovės. Akumuliatoriaus įkroviklis naudoja trifazę arba kintamąją srovę iš elektros tinklo. Jis transformuoja elektros tinklo įtampą į akumuliatoriui reikiamą įtampą ir išlygina srovę. Šio proceso metu elektros energija paverčiama į cheminę energiją. Elektronai atsijungia nuo anodo, atkuriamas pirminis įkrovos gradientas ir padidėja rūgštingumas. Tam, kad akumuliatoriai pasiektų šakinių krautuvų ar pramoninių krautuvų veikimui reikalingą vardinę įtampą, keletas akumuliatoriaus elementų sujungiami iš eilės siekiant suformuoti traukos akumuliatoriaus principą.

Traukos akumuliatoriai šakiniams krautuvams ir krautuvams

Pirmiau aprašyta akumuliatorių technologija šakiniams krautuvams ir pramoniniams krautuvams dar vadinama traukos akumuliatoriais. Ji skiriasi nuo įprastų paleidiklio akumuliatorių, kurie daugiausia naudojami automobiliuose ar vidaus degimo varikliais varomuose krautuvuose. Paleidiklio akumuliatoriai pirmiausia skirti greitai perduoti didelį elektros energijos kiekį, kurio reikia automobilio ar dyzelinio krautuvo vidaus degimo varikliui užvesti. Traukos akumuliatoriai yra konkrečiai sukurti šakiniams krautuvams ir pramoniniams krautuvams. Jie dar žinomi kaip šarvuotės plokštės akumuliatoriai, kuriuose kiekvienas elementas sukurtas iš plokštelių sluoksnių – teigiama plokštelė šarvuota stiklo pluoštu. Tokia konstrukcija padidina mechaninį elementų stabilumą ir ciklo stabilumą, kuris turi įtakos galimų pakartotinių įkrovimų skaičiui. Tokio akumuliatoriaus principas – iš eilės sujungtos atskirų akumuliatorių elementų eilės. Kadangi kiekvienas elementas turi 2 voltų vardinę įtampą, elementus sujungus iš eilės įtampa išauga. Pavyzdžiui, 48 V veikimo įtampos elektrinio krautuvo atveju naudojami 24 x 2 voltų elementai. Elementų tipai priklauso nuo juose esančių plokštelių skaičiaus, o šakinio krautuvo akumuliatoriaus talpa nurodoma Ah.

EITI Į ELEKTRINIUS PADĖKLŲ VEŽIMĖLIUS

Švino rūgštinių akumuliatorių technologija šakiniams krautuvams ir padėklų vežimėliams

Švino rūgštiniame akumuliatoriuje anodas sudarytas iš švino, o katodas – iš švino oksido. Naudojamas elektrolitas yra distiliuotu vandeniu skiesta sieros rūgštis. Šio tipo akumuliatoriai yra galingi ir daug pigesni nei ličio jonų akumuliatoriai. Dėl ganėtinai ilgo įkrovimo laiko ir mažesnio energijos tankio jie idealiai tinka naudoti 1 pamainą arba pramoninius krautuvus naudojant retkarčiais. Vis dėlto, jei elektriniai šakiniai krautuvai ar padėklų vežimėliai naudojami didelio našumo sandėliuose, geriau naudoti galingesnius nikelio-kadmio arba ličio jonų akumuliatorius, užtikrinančius ilgesnį krautuvo naudojimo laiką.

Švino rūgštiniai akumuliatoriai turi kitų trūkumų. Įkrovimo metu garuoja akumuliatoriaus elementuose esantis vanduo ir reikia reguliariai jo papildyti. Elektrolito lygį akumuliatoriuje tikrinti reikėtų ne anksčiau kaip praėjus pusei valandos po įkrovimo pabaigos. Jei elementuose nebepakanka tirpalo, reikia papildyti distiliuoto, demineralizuoto vandens. Be to, vandens lygį reikia tikrinti bent kartą per savaitę. Kita labai rimta švino rūgštinių akumuliatorių įkrovimo problema yra dujų išsiskyrimas. Šis procesas įvyksta įkrovimo proceso pabaigoje ir pradeda elektrolito cirkuliaciją. Elektrolitas akumuliatoriaus elementuose taip susimaišo ir apsisaugoma nuo rūgšties susisluoksniavimo. Tuo pat metu pakyla akumuliatoriaus elementų temperatūra, o tai neigiamai veikia jo naudojimo laiką. Toks temperatūros padidėjimas taip pat sužadina deguonies vandenilio dujų – sprogaus vandenilio ir deguonies mišinio – išsiskyrimą. Moderniuose švino rūgštiniuose akumuliatoriuose dujų išsiskyrimą galima sustabdyti į akumuliatorius įpurškiant oro.

Akumuliatorių, kuriems nereikia techninės priežiūros, technologija – švino-gelio akumuliatoriai

Švino-gelio ir multino akumuliatoriams nereikia techninės priežiūros. Tai reiškia, kad visą jų naudojimo laiką nereikia papildyti vandens. Akumuliatorių elementai yra sandarūs, todėl jie neskleidžia nemalonaus vandenilio dujų kvapo. Švino-gelio ir neaustinių akumuliatorių elementuose esantis elektrolitas nėra skystis – to pasiekiama įmaišant silicio. Multino akumuliatoriuose elektrolito tirpalą visiškai sugeria tarp elektrodų esantis stiklo pluošto multinas. Tai leidžia akumuliatorius įkrauti be dujų išsiskyrimo fazės. Vis dėlto akumuliatorius, kuriems nereikia techninės priežiūros, galima iškrauti tik iki 60 proc. jų vardinės talpos (palyginti su 80 proc. skysčiu pripildytų akumuliatorių atveju).

Nikelio-kadmio akumuliatoriai

Nikelio-kadmio (Ni-Cd) akumuliatoriai yra galingesni už švino rūgštinius, juos lengviau prižiūrėti. Kaip katalizatorių naudojant kalio hidroksidą pasiekiamas geresnis bendras stabilumas nei švino rūgštinių akumuliatorių. Savaiminis išsikrovimas yra minimalus, generuojama didesnė įkrovimo ir iškrovimo srovė. Tokie akumuliatoriai taip pat tinka tarpiniam įkrovimui, todėl yra idealus pasirinkimas pramoninius krautuvus naudojant keliomis pamainomis. Priešingai nei ličio jonų, Ni-Cd akumuliatoriai yra žymiai mažiau jautrūs temperatūros pokyčiams ir geriau veikia aukštoje ir žemoje temperatūroje (nuo –40 °C iki +50 °C).

Akumuliatoriaus atminties reiškinys, dėl kurio laikui bėgant mažėja akumuliatoriaus talpa, pasireikšdavo tik senesnėse nikelio-kadmio akumuliatorių kartose. Modernius variantus šis reiškinys veikia nežymiai, todėl nebereikia prieš kiekvieną įkrovimo ciklą visiškai iškrauti akumuliatoriaus.

Ličio jonų akumuliatoriai

Ličio jonų akumuliatoriai priklauso krautuvuose naudojamos akumuliatorių technologijos naujajai kartai. Šie galingi akumuliatoriai turi didelį energijos tankį, todėl gali generuoti didelę srovę ir yra gana kompaktiški. Ličio jonų akumuliatoriuose jonizuoti ličio atomai bevandeniame elektrolite ar polimere juda tarp teigiamo, iš metalo oksido pagaminto elektrodo ir neigiamo, iš grafito pagaminto elektrodo. Kaip skyrikliai čia yra neaustinės ar polimerinės plėvelės.

Šios akumuliatorių technologijos atminties reiškinį vos galima išmatuoti, taigi tinkamai prižiūrimi jie pasižymi ilgu naudojimo laiku. Be to, priešingai nei švino rūgštinius akumuliatorius, šiuos galima įkrauti bet kada. Dėl trumpesnio įkrovimo laiko jie taip pat idealiai tinka naudoti darbui keliomis pamainomis arba intensyviai. Dėl didesnio našumo ličio jonų akumuliatorius įkrauti reikia rečiau, nes energija taip pat atgaunama stabdant. Visgi dėl šių akumuliatorių jautrumo temperatūros pokyčiams kol kas juos visiškai išnaudoti galima tik patalpose naudojamiems elektriniams krautuvams. Nepaisant to, ličio jonų akumuliatorių pranašumai aiškiai atsveria trūkumus. Nors jie žymiai brangesni nei švino rūgštiniai ar Ni-Cd akumuliatoriai, o sąlytis su vandeniu arba nepalanki aplinkos temperatūra gali sukelti gaisrą, ličio jonų akumuliatoriai yra vieni iš galingiausių ir universaliausių šuo metu naudojamų akumuliatorių.

Į LIČIO PADĖKLŲ VEŽIMĖLIUS

Tinkamos akumuliatorių technologijos pramoniniams krautuvams pasirinkimas

Pasirenkama akumuliatorių technologija daugiausia priklauso nuo įrangos naudojimo būdo. Norint naudoti aukšto našumo sąlygomis protingesnis pasirinkimas – ličio jonų ar nikelio-kadmio akumuliatoriai. Jei krautuvai jūsų veikloje nėra dažnai naudojami, tinkamas variantas gali būti ir švino rūgštiniai ar švino-gelio akumuliatoriai.

Visų tipų akumuliatorių priežiūrai, techninei priežiūrai, laikymui ir šalinimui reikia atitinkamų žinių ir teisinius reikalavimus atitinkančios įrangos, tokios kaip pavojingų medžiagų laikymo įrangos ar kitokių įrenginių. Be to, siekiant išvengti žalos sveikatai ar turtui, akumuliatorių tvarkymo darbus turi atlikti tinkamai išmokytas personalas.

Tinkamas ličio jonų akumuliatorių įkrovimas
Tinkamas ličio jonų akumuliatorių įkrovimas

Tinkamas ličio jonų akumuliatorių įkrovimas

Turinys

  • Ką reikia žinoti įkraunant ličio jonų akumuliatorius?
  • Kaip dažnai galima įkrauti ličio jonų akumuliatorių?
  • Ar ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti laikinai?
  • Ką reikia daryti, jei ličio jonų akumuliatorius nebeįsikrauna?

Nesvarbu, ar mobiliajame telefone, ar darbe naudojamuose įrenginiuose, ličio akumuliatoriai naudojami daugelyje elektros įrenginių ir turi palaikyti pakankamą galios lygį. Tas pats taikoma ir ličio jonų bei ličio polimerų akumuliatoriams, kurie yra tolesnis ličio jonų konstrukcijos patobulinimas. Šiame vadove paaiškinsime, kaip tinkamai įkrauti šių tipų akumuliatorius, ir pateiksime keletą geriausių ličio jonų akumuliatorių įkrovimo patarimų.

Ką reikia žinoti įkraunant ličio jonų akumuliatorius

Siekiant prailginti ličio jonų akumuliatorių naudojimo laiką ir juos apsaugoti nuo sunkaus gedimo reikėtų vadovautis keletu ličio jonų akumuliatorių priežiūros patarimų:

1. Venkite ilgo laikotarpio įkrovimo

Nepalikite akumuliatoriaus per naktį prijungto prie įkroviklio. Įkraunant keletą valandų, gali prasidėti dažno pakartotinio įkrovimo procesas, dėl kurio gali žymiai sutrumpėti akumuliatoriaus naudojimo laikas. Dažno automatinio pakartotinio įkrovimo galima išvengti, jei įrenginys ar mobilusis telefonas, kuriame naudojamas akumuliatorius, įkrovimo proceso metu yra išjungtas. Paprastai vienos valandos įkrovimo laiko pakanka norint optimaliai įkrauti ličio jonų akumuliatorių.

2. Siekite optimalaus įkrovos lygio

Ličio jonų akumuliatoriai veiksmingiausi, kai jų įkrovos lygis yra 30–70 procentų. Įkrova, kuri nei per aukšta, nei per žema, padeda saugoti ličio jonų akumuliatoriuose naudojamas medžiagas. Idealiomis sąlygomis akumuliatorių reikėtų įkrauti, kai jis išsikrovęs daugiau nei pusę talpos, o įkrovimą reikėtų nutraukti pasiekus maždaug 70 procentų lygį.

3. Venkite didelio išsikrovimo

Didelis išsikrovimas reiškia procesą, kai akumuliatorius yra visiškai išsikrovęs. Tokiu atveju akumuliatoriaus įtampa sumažėja žemiau iškrovimo pabaigos įtampos ribos, o tai gali visiškai sugadinti akumuliatorių. Ličio jonų akumuliatorių atveju tokia įtampa yra 2,5 volto, o ličio polimerų – 3,3 volto. Pagrindinės didelio išsikrovimo priežastys gali būti netinkamai veikiantys įkrovikliai, sugedęs automatinis išjungimas, transporto priemonių atveju – trumpasis jungimas ar generatoriaus gedimas. Didelį išsikrovimą taip pat gali sukelti trumpos kelionės, pvz., naudojant padėklų vežimėlius ar krautuvus su stovėjimo platforma.

4. Venkite ekstremalios temperatūros

Ličio jonų akumuliatorių įkrovimui daug įtakos turi temperatūra. Taigi įrenginių, kuriuose naudojami tokie akumuliatoriai, nederėtų laikyti ar įkrauti aukštesnėje nei 40 ˚C ar žemesnėje nei –10 ˚C temperatūroje.

5. Niekada nelaikykite tuščio akumuliatoriaus

Norint optimaliai laikyti ličio jonų akumuliatorius, jie turėtų būti įkrauti iki 50–70 procentų jų talpos. Laikant 15–18 ˚C temperatūroje akumuliatoriai gali likti efektyvūs net nenaudojant ilgesnius laikotarpius. Be to, sumažėja didelio išsikrovimo rizika

6. Nepalikite įkraunamų akumuliatorių be priežiūros

Įkraunamų ličio jonų akumuliatorių niekada nederėtų palikti be priežiūros – tai kelia pavojų saugumui. Išimtis – įkrovimas specialiose pavojingų medžiagų spintose.

7. Venkite ilgo laikotarpio įkrovimo

Nepalikite akumuliatoriaus per naktį prijungto prie įkroviklio. Įkraunant keletą valandų, gali prasidėti dažno pakartotinio įkrovimo procesas, dėl kurio gali žymiai sutrumpėti akumuliatoriaus naudojimo laikas. Dažno automatinio pakartotinio įkrovimo galima išvengti, jei įrenginys ar mobilusis telefonas, kuriame naudojamas akumuliatorius, įkrovimo proceso metu yra išjungtas. Paprastai vienos valandos įkrovimo laiko pakanka norint optimaliai įkrauti ličio jonų akumuliatorių.

Ką reikia žinoti įkraunant ličio jonų akumuliatorius

Ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimo dažnis priklauso nuo jo priežiūros. Jei akumuliatorių visada įkraunate tinkamai, jį galima eksploatuoti 500–800 įkrovimo ciklų. Ličio polimerų akumuliatorių, turinčių didesnį energijos tankį, naudojimo laikas yra šiek tiek trumpesnis – 300–500 įkrovimo ciklų. Visas įkrovimo ciklas atitinka maždaug 70 procentų akumuliatoriaus įkrovos.

Ar ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti laikinai? 

Ličio jonų akumuliatorių galima laikinai įkrauti bet kada, net jei jis dar turi pakankamai energijos. Taip pat galima iš dalies atlikti tarpinį ličio jonų akumuliatorių įkrovimą. Svarbiausia nepamiršti išjungti įkroviklio prieš atjungiant akumuliatorių nuo įrenginio.

Jei tarpinis ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimas atliekamas dažnai, visą įkrovimo ciklą derėtų atlikti bent kas 12 savaičių. Tai padės užtikrinti patikimą akumuliatoriaus veikimą. Akumuliatorių taip pat derėtų visiškai įkrauti prieš naudojant pirmą kartą..

Ką reikia daryti, jei ličio jonų akumuliatorius nebeįsikrauna

  • Akumuliatoriaus gedimą
  • Netinkamą įkroviklio ir akumuliatoriaus sujungimą
  • Įkroviklio laido gedimą
  • Nesuderinamą įkroviklį
  • Pasenusį akumuliatorių
  • Per aukštą arba per žemą aplinkos temperatūrą

Jei akumuliatorius nebeįsikrauna, reikia patikrinti visas galimas priežastis. Jei paaiškėtų, kad akumuliatorius yra sugedęs arba pasenęs, jo remontuoti dažniausiai neapsimoka. Tokiu atveju akumuliatorių reikia tinkamai pašalinti ir pakeisti nauju. Pirmiau pateiktas patarimas taip pat taikomas ir ličio polimerų akumuliatorių įkrovimui.

Trumpai apie šakinių krautuvų kėlimo stiebų tipus
Trumpai apie šakinių krautuvų kėlimo stiebų tipus

Trumpai apie šakinių krautuvų kėlimo stiebų tipus

Turinys

  • Pagrindinė informacija apie kėlimo stiebus
  • „Simplex“ stiebas
  • „Mono“ stiebas
  • „Duplex“ stiebas
  • „Triplex“ stiebas
  • Kėlimo stiebai su laisvuoju kėlimu – pranašumai naudotojams
  • Šakinių krautuvų kėlimo stiebų tipų D.U.K.

Vienas iš pagrindinių kriterijų renkantis šakinį krautuvą yra kėlimo stiebo tipas. Nuo stiebo tipo priklauso ne tik didžiausias kėlimo aukštis, tačiau jis turi įtakos ir keliamajai galiai bei galimoms pramoninio krautuvo naudojimo sritims. Dėl skirtingų kėlimo stiebų kėlimo aukščių, teleskopinių variantų ir papildomų funkcijų pasirinkimo variantų yra daug, todėl galite optimaliai juos pritaikyti pagal savo sandėlį ir veiklos logistiką. Šiame vadove pateikiama informacija apie šakinių krautuvų stiebus, kuo jie vienas nuo kito skiriasi, kokius pranašumus turi kiekvienas iš jų bei kada gali būti naudingas stiebas su dideliu laisvuoju kėlimu. 

Pagrindinė informacija apie kėlimo stiebus

Šakinio krautuvo stiebas valdomas rankine hidrauline sistema arba elektriniu varikliu. Rankinių hidraulinių šakinių krautuvų, tokių kaip hidrauliniai šakiniai krautuvai, atveju hidraulinis stiebas aktyvuojamas tik rankiniu būdu. Krovinys keliamas pumpuojant vairalazdę, pedalą arba naudojant rankinę svirtį. O elektriniuose šakiniuose krautuvuose įrengtas elektrinis-hidraulinis kėlimo įrenginys. Kėlimo stiebas, dar vadinamas šakinio krautuvo stiebu, krovinio platformą su kroviniu judina vertikaliai. Norint palyginti specialias skirtingų stiebų funkcijas, esminis kriterijus yra stiebo matmenys. Ypač svarbūs toliau nurodyti terminai:

Terminas / ParametrasReikšmė
Kėlimo stiebas, bendras aukštis Bendras aukštis reiškia didžiausią pramoninio krautuvo aukštį matuojant nuo žemės. Tačiau pramoninių krautuvų su aukšto kėlimo įrenginiu atveju jis gali skirtis priklausomai nuo stiebo, nuo stiebo sutraukimo ar išskleidimo.
Kėlimas Šis terminas reiškia iš nuleistos padėties į aukščiausią pakeltą padėtį judančio krovinio vertikalų kelią, kiekvienu atveju matuojamą nuo krovinio platformos (pvz., šakės ar platformos) viršutinio krašto.
Didžiausias kėlimo aukštis Šis terminas reiškia didžiausią galimą atstumą nuo žemės iki aukščiausios krovinio platformos padėties (šakės ar platformos viršutinio krašto) pakeltoje padėtyje.

Tinkamas stiebo pasirinkimas priklauso nuo toliau pateiktų klausimų:

  • Kokiame aukštyje prekės bus laikomos?
  • Koks patalpos lubų aukštis?
  • Ar reikia atsižvelgti į žemus vartus arba duris?

„Simplex“ stiebas

„Simplex“ stiebą, dar žinomą kaip vienos pakopos kėlimo stiebą, sudaro kėlimo rėmas, kurio centre juda šakių kėlimo vežimėlis. Šakių vežimėlis pakeliamas įprastai centre esančiu kėlimo cilindru, tiesiogiai arba grandine. Bendras „Simplex“ stiebo aukštis nesikeičia net šakes pakėlus į didžiausią kėlimo aukštį

PranašumaiTrūkumai
  • Stabilesnis stiebo profilis nei vienos kolonos „Mono“ stiebo
  • Bendras aukštis nesikeičia net pakėlus šakes į didžiausią aukštį
  • Gana žemas kėlimo aukštis (žemiau nei įrenginio aukštis)

„Mono“ stiebas

„Mono“ stiebas yra siauras, vienos kolonos stiebas, kuris visada įrengiamas krautuvo centre. Prie jo tvirtinamas kėlimo įrenginys su krovinio šakėmis, kurias galima kelti į viršų. Kėlimo proceso metu bendras stiebo aukštis nesikeičia, nes kėlimo vežimėlis į viršų juda tiesiai stacionariame stiebe. Dėl šakių vežimėlio konstrukcijos bendras aukštis šiek tiek pasikeičia tik pasiekus didžiausią kėlimo aukštį.

PranašumaiTrūkumai
  • Gana mažas svoris, todėl galima naudoti tarpiniuose aukštuose
  • Saugus darbas, nes galima aiškiai matyti pervežamą krovinį ir aplinką
  • Taip pat galima naudoti kaip mobilųjį darbastalį
  • Nesikeičia bendras aukštis, todėl jį galima naudoti patalpose su gana žemomis lubomis
  • Ne toks stabilus kaip „Duplex“ ar „Triplex“ stiebai
  • Pasiekiamas tik mažas kėlimo aukštis (žemiau nei įrenginio aukštis)

„Duplex“ stiebas

„Duplex“ stiebo konstrukcija identiška „Simplex“ stiebui. Tačiau, be išorinio stacionaraus stiebo, „Duplex“ turi vidinį varantįjį stiebą. Taigi šakių vežimėlis savo ruožtu juda vidiniame kėlimo rėme. Jis juda kartu su varančiuoju stiebu naudodamas kėlimo cilindrą ir paprastą grandinės nukreipimą. „Duplex“ stiebas yra dvigubas teleskopinis kėlimo stiebas.

Dėl šios priežasties „Duplex“ stiebai būna dviejų skirtingų konstrukcijų:

  • „Duplex“ stiebas su dvigubu teleskopiniu kėlimo stiebu (ZT stiebas): priklausomai nuo modelio, dauguma elektrinių aukštai keliančių krautuvų su ZT stiebais turi mažą laisvąjį kėlimą – 100 mm. Kėlimo vežimėlis iš pradžių pakeliamas iki 100 mm – nekeičiant bendro stiebo aukščio. Išnaudojus mažą laisvąjį kėlimą, kėlimo santykis yra 2:1, tai reiškia, kad šakes pakeliant 200 mm stiebas išsiskleidžia 100 mm.
  • „Duplex“ stiebas su papildoma eiga (ZZ stiebas): ZZ stiebas sukurtas kaip dvigubas teleskopinis stiebas (ZT stiebas), bet turi papildomą kėlimo cilindrą, kuris padeda pasiekti ypač didelį laisvąjį kėlimą (papildomą kėlimą). Toks laisvasis kėlimas taip pat atliekamas naudojant ir grandinės nukreipimą. Išnaudojus didelį laisvąjį kėlimą, šakių vežimėlis ir judantis stiebas iškleidžiami santykiu 1:1.
PranašumaiTrūkumai
  • Stabili stiebo konstrukcija leidžia pasiekti didesnį nei „Mono“ ar „Simplex“ stiebų kėlimo aukštį.
  • Mažas laisvasis kėlimas leidžia krovinius pakelti nuo žemės ir perkelti nekeičiant bendro aukščio.
  • Didelis laisvasis kėlimas idealiai tinka kroviniams krauti vienas ant kito ir nukrauti patalpose su žemomis lubomis, vagonuose ir transportavimo konteineriuose.
  • Negali pasiekti tokio aukščio kaip krautuvai su „Triplex“ stiebais.
  • Tam tikriems naudojimo būdams gali reikėti didesnio laisvojo kėlimo.

„Triplex“ stiebas

Šakiniai krautuvai su „Triplex“ stiebais (taip pat trigubas teleskopinis stiebas su papildomu kėlimu (DZ stiebas)) yra ypač universalūs. Tai įmanoma dėl teleskopinio stiebo, kuris gali pasiekti tris kartus didesnį nei išorinio stiebo kėlimo aukštį. Trijų pakopų stiebą sudaro stacionarus išorinis stiebas, prie krautuvo prijungtas dviem judančiais vidiniais stiebais, todėl kėlimo vežimėlis su šakių vežimėliu į viršų juda ant giliausiai esančio vidinio stiebo. Todėl tokio tipo stiebą galima teleskopiniu būdu išskleisti iki trijų kartų bei pasiekti kėlimo aukštį iki maždaug 6 metrų. Pramoniniai krautuvai su „Triplex“ stiebais turi ypač neišskleidžiant vidinio stiebo papildomu kėlimo cilindru. Pirmiausia centrinis cilindras išskleidžia šakių vežimėlį naudodamas grandinės nukreipimą santykiu 2:1. Tada tokiu pačiu santykiu išskleidžiami vidurinis ir vidinis kėlimo rėmai. Šakių vežimėlis visada yra aukščiausiame vidinio kėlimo rėmo taške.

PranašumaiTrūkumai
  • Geriausias bendro aukščio ir kėlimo aukščio santykis: naudojant mažą bendrą aukštį galima pasiekti labai didelį kėlimo aukštį
  • Standartinis modelis turi ypač didelį laisvąjį kėlimą
  • Tinka patalpoms su žemomis lubomis ir praėjimais bei kroviniams pakrauti ir nukrauti aukštuose stelažuose
  • Didelė kaina, nes stiebas technologiniu požiūriu yra ypač sudėtingas

Kėlimo stiebai su laisvuoju kėlimu – pranašumai naudotojams

Sandėliams, kuriuose šakiniai krautuvai turi pravažiuoti pro, pvz., žemus praėjimus, laisvąjį kėlimą turintys krautuvai gali būti protingas pasirinkimas. Laisvasis kėlimas reiškia aukštį, į kurį krautuvas gali pakelti savo „Duplex“ ar „Triplex“ stiebą neišskleidžiant vidinio stiebo. Taigi krautuvas su maždaug 45 cm laisvojo kėlimo gali krovinį į tokį aukštį pakelti nekeisdamas bendro savo aukščio. Šakinių krautuvų stiebų laisvasis kėlimas skirstomas į du skirtingus tipus:

    • Mažas laisvasis kėlimas: toks kėlimas šakių vežimėlį pakelia iki 100 mm nekeičiant bendro kėlimo stiebo aukščio. Taigi galima nekeičiant bendro aukščio nuo žemės pakelti ir pervežti padėklus.
    • Didelis laisvasis kėlimas (visas laisvasis kėlimas): didelis laisvasis kėlimas atliekamas antruoju kėlimo cilindru – vidinis stiebas neišskleidžiamas, kol neišnaudojamas laisvasis kėlimas. Taigi krautuvų stiebus su visu laisvuoju kėlimu galima naudoti pakraunant ir iškraunant transportavimo konteinerius, sunkvežimius ar patalpose su žemomis lubomis ir prekes krauti į aukštus stelažus ar nukrauti nuo jų.

Didelio aukščio krautuvuose be laisvojo kėlimo teleskopinis stiebas ištiesiamas iš karto keliant krovinį. Toks stiebo aukščio pasikeitimas iš esmės keičia krautuvo naudojimo patalpose galimybes: sandėliuose ar pardavimo vietose su žemomis lubomis ar durimis krautuvus be laisvojo kėlimo galima naudoti labai ribotai arba naudoti iš viso negalima.

Šakinių krautuvų kėlimo stiebų tipų D.U.K.

Kuo skiriasi „Mono“ stiebas nuo „Simplex“ stiebo?

„Mono“ stiebas yra krautuvo centre sumontuotas vienos kolonos kėlimo stiebas. O „Simplex“ stiebas yra dviejų kolonų kėlimo rėmas, kuriuo dėl tvirtesnės konstrukcijos galima kelti didesnius svorius. Nė vienas iš šių stiebų nėra teleskopinis, todėl bendras jų aukštis nesikeičia.

Kas yra šakinio krautuvo laisvasis kėlimas?

Laisvasis kėlimas yra aukštis, į kurį krautuvas gali pakelti savo „Duplex“ ar „Triplex“ stiebą neišskleidžiant vidinio stiebo. Taigi laisvojo kėlimo metu bendras krautuvo aukštis nesikeičia. Galima išskirti mažą laisvąjį kėlimą (maždaug 100 mm) ir didelį laisvąjį kėlimą (taip pat visą laisvąjį kėlimą).

Kaip susiję atskiri stiebų tipai ir liekamoji galia?

Didžiausiame išnaudotame kėlimo aukštyje visą savo vardinę galią išlaiko tik nedaugelis elektrinių aukštai keliančių krautuvų. Tokiu atveju visada reikia atsižvelgti į kėlimo galios schemoje nurodytą liekamąją kėlimo galią. Daugiau informacijos apie tai galite rasti mūsų šakinių krautuvų ir padėklų vežimėlių kėlimo galios vadove.

Atkreipkite dėmesį: pirmiau nurodytose taisyklėse pateikiami tik atrinkti patys svarbiausi teisiniai reikalavimai. Daugiau informacijos ieškokite nurodytose organizacijose ir direktyvose. Jei kyla kokių nors klausimų, pasikonsultuokite su atitinkamų reguliavimo institucijų specialistais.

Kuris rankinis hidraulinis vėžimėlis Jums yra tinkamiausias??
Kuris rankinis hidraulinis vėžimėlis Jums yra tinkamiausias??

Rankinių hidraulinių palečių vežimėlių vadovas

Kaip jūs nusprendžiate, kurie vairo ratukai Jums reikalingi? Viengubi ar dvigubi ratukai? Kokio ilgio ir pločio šakės yra reiklalingos??

Šis rankinių vežimėlių padės Jums lengviau apsispręsti, kurie šakių matmenys, ratai ir ritinėliai jums geriausiai tinka ...

NAILONINIS VAIRO RATUKAS

  • Idealiai tinka kietiems paviršiams.
  • Lengvai valomi ratlankiai puikiai tinka vidaus patalpoms, kur reikalingas aukštas higienos lygis (pvz., Maisto pramonė).
  • Sunkūs, bet trapūs (jie yra mažiau atsparus smūgiams nei kitos alternatyvos).
  • Žemas pasipriešinimas riedėjimui.
  • Tranportuojant sukelia daugiau triukšmo nei guma ar poliuretanas.

GUMINIS VAIRO RATUKAS

  • Idealiai tinka nelygioms grindims.
  • Rekomenduojamas minkštiems paviršiams arba vietose, kurios gali būti drėgmės (dėl padidėjusio sukibimo).
  • Lanktūs, elastingi, amartizuoja smūgius.
  • Netinka naudoti tose vietose, kuriose turi būti užtikrinta aukšto lygio higienos sauga (gali palikti pėdsakus ant grindų).
  • Nenaudokite ant grindų, kuriose gali būti metalo skeveldrų.

POLIURETANINIS VAIRO RATUKAS

  • Tinkamas naudoti visose situacijose.
  • Rekomenduojama naudoti sunkiems kroviniams.
  • Lengvai įveikia kliūtis (pvz. platformas, rampas)
  • Transportuojant labai tylūs.
  • Žemas pasipriešinimas riedėjimui.

VIENGUBŲ IR DVIGUBŲ RATUKŲ GALIMYBĖS

VIENGUBI::

  • Plokštiems paviršiams.
  • Tinka vežti paletes atvira puse.

TANDEM (DVIGUBI):

  • Pagerina pervežimą netolygiu paviršiumi ir kliūčių įveikimą.
  • Tinka vežti paletes šonu ir išilgai.

ŠAKIŲ ILGIS

795 / 800 mm :

· Tinka vežti palates šonu.

950 mm:

  • Tinka vežti paletes šonu ir išilgai.
  • Idealiai tinka naudoti uždarose patalpose.

1150 mm

  • Tinka vežti paletes šonu ir išilgai.
  • Idealiai tinka bendram sandėlio naudojimui.

ŠAKIŲ PLOTIS

520 mm :

• Tinka kelti 'Euro padėklus'.

• Kai kuriose programose gali būti nestabilus

680 mm :

• Naudinga didesniems padėklams.

• Neįmanoma įvažiuoti išilgai į „Euro padėklus“.

Kopėčių apžvalga
Kopėčių apžvalga

Kopėčios yra skirtos darbui dideliame aukštyje. Jų galima įsigyti įvairių variantų. Skirtingų konstrukcijų ir pagamintų iš įvairių medžiagų kopėčios atitinka visapusiškus reikalavimus.

Bendroji informacija apie kopėčias

Kopėčių dažnai prireikia ne tik darbams prie namo ir sode, jos įvairiai naudojamos ir įmonėse. Kopėčios – praktiška pagalbinė priemonė ten, kur kitokiu būdu dirbti aukštyje būtų neįmanoma arba sunku. Jos praverčia sandėliuose, dirbtuvėse, biuruose, archyvuose, pramonėje ir amatų centruose.

Jau ankstyvoje senovėje žmonės naudojo kopėčias – dabartinių kopėčių pirmtaku laikomi medžių arba palmių kamienai su išpjautomis pakopomis. Spėjama, kad jau trečiajame tūkstantmetyje prieš Kristų buvo naudojamos medinės kopėčios. Vėliau atsirado virvinės kopėčios ir kopėčios iš kitokių medžiagų. Šiandien kopėčios rečiau gaminamos iš medienos, kur kas dažniau naudojamos tokios tvirtos medžiagos kaip plastikas, aliuminis ar plienas. Skirtingų tipų kopėčios tinka skirtingoms naudojimo sritims ir paskirtims.

Įvairių kopėčių tipų pristatymas

Šiandien yra daug skirtingų variantų kopėčių. Jos skirstomos taip:

  • sulankstomi laiptai,
  • pakopinės kopėtėlės,
  • skečiamosios kopėčios su pakopomis,
  • skečiamosios kopėčios su skersiniais,
  • teleskopinės kopėčios,
  • kopėčios lentynoms,
  • pristatomosios kopėčios,
  • universalios kopėčios,
  • platforminės kopėčios,
  • darbo platformos su laiptais,
  • laiptai,

Stovėjimo aukštis ant vadinamųjų sulankstomų laiptų dažniausiai yra vienas metras. Jie turi kelias plačias pakopas. Kai reikia naudoti, laiptus reikia ištraukti. Sulankstomi laiptai neužima daug vietos, todėl sutaupo laikymo vietą. Juos tinka naudoti retkarčiais arba kai reikia dirbti nedideliame aukštyje. Galima įsigyti ir sunkiasvorių sulankstomų laiptų, kurie pasižymi didesne keliamąja galia.

Pakopinės kopėtėlės panašios į sulankstomus laiptus, bet jų pakopų paviršius su grioveliais užtikrina ypač saugią stovėjimo padėtį. Dažniausiai jos turi neslidžias kojas ir pasižymi ypač dideliu stabilumu.

Skečiamosios kopėčios su pakopomis naudojamos ypač dažnai. Kopėčios gali būti įvairaus aukščio ir turėti skirtingą skaičių pakopų. Šios kopėčios išskečiamos ir pastatomos ant grindų A raidės forma. Priklausomai nuo varianto, ant jų galima lipti iš vienos arba abiejų pusių, o nenaudojamas kopėčias galima suglausti, kad neužimtų daug vietos. Kai kurios skečiamosios kopėčios su pakopomis turi aukštą apsauginę apkabą, kuri ant viršutinės pakopos suteikia papildomą atramą. Iš aliuminio pagamintos skečiamosios kopėčios su pakopomis yra labai lengvos, jas patogu vežti. Galima įsigyti ir modelių su ratukais – tokias kopėčias patogu stumdyti. Kai kurios skečiamosios kopėčios su pakopomis turi kablį kibirui, apkabų formų dėklus ir padėklus, kad darbui reikalingi įrankiai būtų patogiai pasiekiami. Skečiamosios kopėčios su pakopomis turi plačias pakopas, o skečiamosios kopėčios su skersiniais yra plonesnės ir turi siauresnius skersinius. Skersinės sijos, apsauginės skėtimo grandinės, tvirti juostiniai diržai arba įtempiamieji lynai užtikrina stabilią pastatytų skečiamųjų kopėčių su pakopomis ir su skersiniais padėtį. Priklausomai nuo reikalavimų, siūlomos ir kopėčios su labai plačiomis pakopomis arba labai didele leidžiamąja apkrova.

Teleskopinės kopėčios gali būti laisvai stovinčios arba pristatomos. Jos skirtos darbui ypač dideliame aukštyje. Teleskopinės kopėčios turi palyginti žemą stovėjimo aukštį, bet, prireikus, gali būti ištrauktos ir iki didelio stovėjimo aukščio.

Pristatomosios kopėčios (kaip matyti iš jų pavadinimo) yra atremiamos į sieną ir naudojamos iš vienos pusės. Šios kopėčios gali būti skirtingo ilgio, su skirtingo pločio ir ilgio pakopomis arba skersiniais. Vienas iš pristatomųjų kopėčių variantų yra kopėčios lentynoms, skirtos darbui prie lentynų. Jos taip pat atremiamos į lentyną, tačiau jas galima su kabliu pritvirtinti tiesiai prie lentynos ir taip užtikrinti ypač saugią stovėjimo padėtį.

Universalias kopėčias galima naudoti įvairiems tikslams ir tarpusavyje derinti skirtingų tipų kopėčias. Jos tarnauja, pavyzdžiui, kaip pristatomosios, laisvai stovinčios, pakopinės laisvai stovinčios kopėčios; priklausomai nuo poreikių, jas galima naudoti ir pastatyti skirtingai. Pageidaujamas darbinis aukštis nustatomas keičiant atstumą tarp skersinių. Vežimui ir laikymui kopėčias galima sustumti, kad užimtų mažiau vietos.

Vadinamųjų platforminių kopėčių konstrukcija panaši į skečiamųjų kopėčių su pakopomis arba skersiniais konstrukciją, bet vietoj viršutinės pakopos jos turi platformą, suteikiančią ypač didelį stovėjimo plotą. Platforma dažnai būna aprūpinta padėklais įrankiams ir smulkioms detalėms, taip pat apsauginėmis priemonėmis, pavyzdžiui, turėklais abiejose pusėse be statramsčių ar turėklais su statramsčiais. Priklausomai nuo modelio, platformines kopėčias galima naudoti iš vienos arba abiejų pusių.

Darbo platformos su laiptais savo konstrukcija panašios į platformines kopėčias, viršuje jos turi platformą, kuri užtikrina saugią stovėjimo padėtį. Platformą dažniausiai juosia turėklai, užtikrinantys saugų darbą. Galima naudoti ir teleskopines darbo platformas su laiptais ir tokiu būdu keisti darbinį aukštį. Galima įsigyti ir mobiliųjų darbo platformų su laiptais. Žemesnė darbo platforma su laiptais taip pat gali būti naudojama iš vienos ar abiejų pusių arba gali būti mobili.

Pastoliai priskiriami kopėčių tipams. Pastoliuose klasikinių kopėčių pakopos susijungia su darbo platforma aukštyje. Galima įsigyti ir pastolius ant ratukų mobiliam naudojimui. Sulankstomus pastolius galima patogiai sandėliuoti, nes jie neužima daug vietos, o pastoliai ant ratukų su integruotais laiptais užtikrina patogų lipimą aukštyn ir žemyn.

             

Šlavimo mašinų tipai
Šlavimo mašinų tipai

Šlavimo mašinos skirtos veiksmingam vidaus patalpų ir lauko zonų valymui. Įvairių tipų šlavimo mašinos – nuo rankinių iki vairuojamųjų – yra skirtos naudoti įvairiose srityse.

Bendroji informacija apie šlavimo mašinas

Šlavimo mašinos – tai mašinos, naudojamos patalpų ir lauko paviršiams valyti. Kitaip nei sniego pūstuvai ar verstuvai, šlavimo mašinos gali būti naudojamos visus metus, o ne tik žiemą. Jos dažnai naudojamos dideliam nešvarumų ir nuolaužų kiekiui šluoti, pvz., lapams rudenį, sniegui žiemą ar purvui pavasarį ir vasarą. Naudojant šlavimo mašinas, galima greitai ir veiksmingai šluoti sandėlius ir dirbtuves, taip pat pėsčiųjų takus, įvažiavimo zonas į kiemus ir kitus išgrįstus paviršius. Šiuolaikinės mašinos gali susidoroti ir su sausais, ir su šlapiais nešvarumais. Jas taip pat itin lengva valdyti. Palyginti su rankiniu valymu, šlavimo mašinos sutaupo daug laiko ir sumažina darbo krūvį bei pastangas iki minimumo.

Šlavimo mašinų tipai

Siūlomos įvairių rūšių šlavimo mašinos, pritaikytos įvairioms naudojimo sritims ir reikalavimams. Klientai gali rinktis iš nebrangių kompaktiškų modelių, kurie tinka mažesniems plotams valyti, ir iš didelių šlavimo mašinų su galingais varikliais, kurios yra idealiai pritaikytos dideliems plotams valyti ir dažnam naudojimui. Pagal konstrukciją ir veikimo pobūdį jos skirstomos į:

  • rankines šlavimo mašinas,
  • pėsčiojo valdomas šlavimo mašinas,
  • vairuojamąsias šlavimo mašinas.

Dėl kompaktiškos konstrukcijos rankinės šlavimo mašinos yra labai patogios ir lengvai manevruojamos. Jos valdomos rankiniu būdu ir gali būti naudojamos tiek patalpose, tiek lauke. Palyginti su pėsčiojo valdomomis ar vairuojamosiomis mašinomis, rankiniai modeliai labiau tinka mažesnėms zonoms valyti arba naudoti tik retkarčiais. Tačiau jų privalumai atsiskleidžia uždarose erdvėse.

Rankinės šlavimo mašinos paprastai yra maitinamos baterijomis, todėl dėl belaidžio veikimo jas galima naudoti beveik visur. Siūlomi modeliai su vieno ritinio technologija ir su tandemine ritinių sistema. Daugelį rankinių šlavimo mašinų galima naudoti laiptams šluoti. Priklausomai nuo modelio ir konstrukcijos, valoma medžiaga arba išmetama į šoną, arba surenkama į talpyklą.

Pėsčiojo valdomos šlavimo mašinos yra didesnės už rankinius modelius ir varomos elektra, benzinu arba baterijomis. Jos gali būti naudojamos mažose ir vidutinio dydžio zonose. Modeliai skiriasi šlavimo pločiu, važiavimo greičiu ir svorio kategorijomis. Naudojant kartu su papildomais priedais, pėsčiojo valdomas šlavimo mašinas galima naudoti kilimams valyti, taip pat galima keisti ir jų važiavimo greitį.

Vairuojamosios šlavimo mašinos yra idealiai skirtos didelėms zonoms valyti ir stulbina savo komfortiškumu, patogiu naudojimu ir praktiškumu. Šiuo atveju operatorius sėdi ant šlavimo mašinos ir vairuoja ją valomuoju paviršiumi. Vairuojamosiose šlavimo mašinose sumontuotas galingas variklis, todėl jos gali važiuoti netgi įkalne, o, sumontavus papildomus priedus, jomis taip pat galima valyti kilimus. Priklausomai nuo modelio, šlavimo mašinas galima pritaikyti pagal operatoriaus kūno formas, naudojant reguliuojamą vairo kolonėlę. Šios šlavimo mašinos tiekiamos su elektriniais arba benzininiais varikliais.

Universalios šlavimo mašinos gali būti naudojamos ne tik stambiems nešvarumams surinkti, bet ir sniegui valyti. Jose sumontuotas sniego verstuvas, kurį prireikus galima nuimti. Žieminės padangos užtikrina saugų ir patogų naudojimą esant minusinei temperatūrai.

Ir, pagaliau, tarp šiandieninėje rinkoje esančių įvairių šlavimo mašinų modelių yra ir šakiniams krautuvams pritaikytos šlavimo mašinos. Šias šlavimo mašinas galima pritvirtinti prie šakinio krautuvo, kuris yra naudojamas joms valdyti.

             

Konstrukcija pagal DIN EN 1570 standartą
Konstrukcija pagal DIN EN 1570 standartą

Žirkliniai keltuvai yra praktiški pagalbininkai, kai reikia kelti sunkius krovinius. Juos naudoja įvairiuose įmonės logistikos skyriuose ir jiems taikomos DIN EN 1570 standarto saugos nuostatos.

Bendroji informacija apie žirklinius keltuvus

Su keltuvais galima lengvai pakelti sunkius krovinius iki ergonomiško darbinio aukščio. Keltuvą galima naudoti kaip stalą montavimo arba kitokio pobūdžio darbams, o jo aukštį pritaikyti individualiai. Tai padeda patogiai dirbti ir tausoti sveikatą. Keltuvą naudoja ir apdirbamoms detalėms perduoti, kai reikia įveikti aukščio skirtumą. Keltuvai gali puikiai pasitarnauti ir pakraunant ar iškraunant prekes – jie, kaip vadinamieji pakrovimo ir iškrovimo stalai, užtikrina efektyvų darbą. Kitaip nei įprastų šakinių krautuvų, keltuvų konstrukcija labai kompaktiška, todėl jie neužima daug vietos.

Žirklinis keltuvas – dažniausiai naudojamas keltuvo variantas. Jis turi žirklių formos kėlimo įtaisą, ant kurio uždėta platforma kaip darbinis paviršius. Keltuvo žirklių aukštis dažniausiai keičiamas naudojant hidraulinius įtaisus, užtikrinančius lankstų keltuvo aukščio reguliavimą. Vadinamuosiuose tandeminiuose žirkliniuose keltuvuose kėlimo žirklės sumontuotos viena už kitos. Keltuve su dvigubomis žirklėmis dvejos kėlimo žirklės sumontuotos viena ant kitos, todėl stalą galima pakelti dar aukščiau.

Naudojami ne tik stacionarūs, bet ir mobilūs žirkliniai keltuvai. Žirkliniai keltuvai-vežimėliai turi kreipiamuosius ir nepasukamus ratukus, padedančius lengvai stumdyti ir mobiliai naudoti žirklinį keltuvą.

Saugos reikalavimai žirkliniams keltuvams

<Žirklinius keltuvus šiandien plačiai naudoja įmonės intralogistikoje. Tai – įrenginių keltuvai, keltuvai montavimo darbams, pakrovimo ir iškrovimo keltuvai arba keltuvai prekėms vežti. Kad būtų užtikrintas saugus darbas, keltuvui taikomi tam tikri saugos reikalavimai. Jie nurodyti DIN EN-1570-1 standarte. Šis standartas taikomas keltuvams, nevažiuojantiems per nustatytas pastovias sustojimo vietas. Jei keltuvai važiuoja per daugiau kaip dvi sustojimo vietas, tokiems keltuvams iš dalies taikomas ir EN 81 standartas (potvarkiai dėl liftų) arba vienas iš EN 1570-2 ir EN 1570-3 standartų.

DIN EN 1570-1 standartą nustatė Europos standartizacijos komitetas (angl. European Standards Committee, CEN). Be kitų, jame numatyti ir tokie reikalavimai žirkliniams keltuvams:

  • vadinamasis „dead man“ jungiklis (automatinis blokavimo įtaisas): kiekvieną keltuvą galima kelti arba leisti žemyn tol, kol šis jungiklis laikomas nuspaustas žemyn;
  • avarinis jungiklis: kiekvienas keltuvas privalo turėti avarinio išjungimo funkciją;
  • apsauginė kontaktinė juosta: apsauginė kontaktinė juosta privalo būti kiekvieno keltuvo darbastalio apatinėje pusėje. Po sąlyčio ji iš karto sustabdo keltuvo stalo judėjimą, jei nesilaikoma atstumo iki kojų.

Neslidi plokštė: žirklinio keltuvo platformos paviršius privalo būti neslidus, jei ant platformos reikia lipti žmonėms. Vežant krovinį, ant platformos leidžiama kartu važiuoti tik vienam asmeniui, kad prižiūrėtų krovinį.

Žirklinių keltuvų, atitinkančių DIN EN 1570 standartą, įsigijimas

Žirkliniai keltuvai privalo atitikti taikomus saugos reikalavimus pagal DIN EN 1570-1 standartą, kad būtų užtikrintas keltuvo naudotojų saugumas. Dėl to, perkant keltuvą, reikia atkreipti dėmesį į tai, ar keltuvas atitinka taikomus minėto standarto reikalavimus.

Įmonės „Jungheinrich“ parduotuvėje SHOP siūlomi įvairių variantų žirkliniai keltuvai ir žirkliniai keltuvai-vežimėliai. Visų jų konstrukcija atitinka saugos reikalavimus pagal DIN EN 1570 standartą. Dideliame asortimente yra tiek rankiniu būdu valdomų keltuvų, tiek elektrinių žirklinių keltuvų-vežimėlių. Visi žirkliniai keltuvai ir keltuvai-vežimėliai pasižymi tvirta konstrukcija, ilgaamže kokybe bei patogiu ir lengvu valdymu. Skirtingi modeliai pritaikyti skirtingoms naudojimo sritims ir reikalavimams. Žirklinius keltuvus ir keltuvus-vežimėlius galima patogiai užsisakyti įmonės „Jungheinrich“ internetinėje parduotuvėje.

          

Palečių vežimėliai
Palečių vežimėliai

Mūsų prekių ženklų asortimentas

Mes siūlome platų rankinių palečių vežimėlių asortimentą – nuo pradinio lygio modelių žemesne kaina iki tvirtų ir aukščiausios kokybės palečių vežimėlių. Žemiau pateikta įvairių jums siūlomų modelių apžvalga.

BASIC asortimentas: Nebrangūs pradinio lygio modeliai

Basic asortimento vežimėliai yra pigūs pradinio lygio modeliai. Šie palečių vežimėliai labiausiai tinka naudoti retkarčiais. Nepaisant žemos kainos, šie ekonomiški rankiniai palečių vežimėliai yra patikimi ir geros kokybės.

Ameise® asortimentas: Tvirtos kokybės palečių vežimėlis

Ameise® rankiniai palečių vežimėliai yra patikimi ir tvirti. Ameise® prekinis ženklas atstovauja Jungheinrich Original, kuris tapo žinomas daugiau nei prieš 60 metų, kaip išskirtinumo ir patikimumo ženklas, kurį žinojo milijonai daugelio kompanijų darbuotojų ir vertino nuo pat įkūrimo.

„Ameise®“ simbolizuoja vieną iš didingų „Jungheinrich“ akimirkų, bet tuo pačiu tai yra ir įsipareigojimas kurti novatoriškas koncepcijas ir idėjas, kuriomis vadovaujamasi iki šiol.

Šalia įprastinių mechanizmų, kurie sukurti original pagrindu, yra ir keturiomis kryptimis judantis rankinis palečių vežimėlis, skirtas transportuoti ypač ilgiems kroviniams.

Jungheinrich® asortimentas: Aukščiausios kokybės palečių vežimėliai

Vežimėliai yra puikios kokybės. Šie rankiniai palečių vežimėliai valdymą ir kasdienį darbą padaro maloniu ir lengvesniu. Patentuota rankena su funkcijomis pritaikytomis dešiniarankiams ir kairiarankiams leidžia Jungheinrich vežimėlius valdyti kaip įmanoma patogiau

Greito kėlimo funkcija palečių vežimėliuose leidžia energiją, laiką ir išlaidas valdyti ekonomiškiau. Trimis pompos judesiais pakelsite paletę nuo grindų paviršiaus, o po penkių pompos judesių pasieksite maksimalų kėlimo aukštį.

Jūsų darbą žymiai palengvins ir triukšmą slopinantis Jungheinrich palečių vežimėlio dizainas, nes jums dirbant šiuo vežimėliu netrugdys įkyrus garsai. Be to, aukščiausios kokybės žemos platformos vežimėlių asortimentas apima išardomas versijas lengvam transportavimui bet kuriame sunkvežimyje.

Cinkuoti modeliai arba nerūdijančio plieno palečių vežimėliai yra atsparūs korozijai ir gali būti naudojami maisto pramonėje ar kitoje drėgnoje aplinkoje.

Išvertimas
Išvertimas

Išvertimas, naudojant tam skirtas talpyklas, padeda greitai iškrauti medžiagas ir atliekas.

Išvertimas: išverčiami konteineriai kaip priedai šakiniams krautuvams

Išverčiami konteineriai yra priedai bet kokios rūšies šakiniam krautuvui. Juos rekomenduoja naudoti medžiagoms, atliekoms, palaidoms detalėms ir birioms medžiagoms vežti ir laikinai laikyti. Šakinius krautuvus būtina naudoti ypač tada, kai reikia tvarkyti didelius ir sunkius krovinius, o išverčiami konteineriai yra naudingas papildomas priedas, padedantis užtikrinti paprastus ir greitus kasdienio darbo procesus.

Siūlomi įvairių variantų išverčiami konteineriai, kuriuos galima paimti krautuvo šakėmis. Dažniausiai pasitaikančių modelių konteineris išverčiamas pakeliant jį truputį nuo žemės šakiniu krautuvu.

Galima įsigyti įvairių variantų išverčiamų konteinerių, kuriuos naudojant su šakiniu krautuvu galima paprastai išversti vežamas medžiagas ir atliekas. Koks modelis tinka, priklauso nuo individualių reikalavimų, tokių kaip:

  • keliamoji geba;
  • medžiagų kiekis;
  • vežamos medžiagos rūšis.

Išverčiamų konteinerių rūšys išvertimui su šakiniu krautuvu

Išverčiami konteineriai, padedantys greitai ir paprastai išversti medžiagas su šakiniu krautuvu, tinka įvairiems darbams. Paprastai ir patogiai galima į vietą nuvežti bet kokios rūšies birias medžiagas, pramonines atliekas ir jas ten iškrauti. Siūlomi įvairūs konteineriai kaip priedai šakiniams krautuvams.

Uždaras konteineris skirtas medžiagoms išpilti grunto lygyje.

Kompaktiškas išverčiamas konteineris užtikrina patogų išvertimą.

Lovio formos išverčiamas konteineris tinka birioms medžiagoms ir pramoninėms atliekoms rinkti ir šalinti. Su ratukų komplektu konteinerį galima stumdyti rankomis.

Rūšiavimui skirtas išverčiamas konteineris ypač rekomenduojamas, kai reikia kartu rinkti, rūšiuoti ir šalinti kietas medžiagas ir skysčius.

Išverčiamų konteinerių patogiam išvertimui su šakiniu krautuvu įsigijimas


Įvairių variantų išverčiamus konteinerius darbui su šakiniu krautuvu ir patogiam medžiagų ir atliekų vežimui pramonėje galima nusipirkti įmonės „Jungheinrich“ parduotuvėje SHOP. Modeliai pritaikyti įvairiems reikalavimams, jie pasižymi labai patogiu naudojimu, tvirta konstrukcija ir pastovia kokybe. Išverčiamą konteinerį galima greitai paimti ir vežti su šakiniu krautuvu. Išvertimas vyksta greitai ir nesudėtingai.

Funkciniai slapukai išjungti!

Jei norite pokalbių lange pasikalbėti su virtualiu konsultantu, turite suteikti leidimą įjungti funkcinius slapukus. Mes galime juos įjungti, jei paspausite žemiau esantį mygtuką arba galite konfigūruoti slapukus pasirinkdami slapukų nustatymus apačioje.